Reklamace

Něco není v pořádku?

To nás mrzí, ale spolu to určitě vyřešíme – prvně se prosím ozvěte na info@bawodeal.cz

1. Zásilku jste nepřevzali

Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky ji od dopravce nepřebírejte.

2. Zásilku jste převzali

Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na e-mail info@bawodeal.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka - číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky i obalu. Veškeré výplně ze zásilky si ponechejte. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin dopravce reklamaci neuzná.

Reklamace:

Veškeré zboží na internetovém obchodu www.bawodeal.cz je určeno k odborné montáži. Pro urychlení reklamace žádá prodávající kupujícího o předložení dokladu o odborné montáži zboží s uvedením technologického postupu, vykonaných prací, objednacího kódu zboží, VIN vozidla, registrační značky vozidla, do kterého byl výrobek namontován, výstupu z diagnostiky, a to nejlépe současně s uplatněním reklamace.

1. Napište nám na e-mailovou adresu info@bawodeal.cz:

  • Předmět e-mailu: Reklamace – číslo obj.
  • Text e-mailu:

Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze. Dále zasílám doklad o odborné montáži zboží, objednacího kódu zboží, VIN vozidla, registrační značky vozidla, do kterého byl výrobek namontován a výstup z diagnostiky.

Jméno a příjmení: ……..
Adresa: ……..
Telefonní číslo: ……..
 

Preferovaný způsob řešení reklamace:

a) Oprava produktu.
b) Výměna nebo doposlání poškozeného/chybějícího dílu.
c) Výměna celého produktu.
d) Sleva z ceny produktu.


  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku. Doklad o odborné montáži, výpis z diagnostiky.

2. Náš reklamační odborník se vám do pěti pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a určí místo pro zaslání zboží.

3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Pro zaslání využijte tuto adresu:

BAWODEAL.CZ
Emilie Dvořákové 69
41501 TEPLICE
Tel.: 603 989 211

UPOZORNĚNÍZboží k reklamaci předávejte vždy kompletní, včetně veškerého příslušenství, zkrátíte tak dobu reklamace.

4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.